پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119345
تصاوير اختصاصي از مرد زن نماي بازداشت شده/پازل در حال تکميل سناريوي دشمن در ماجراي اسيدپاشي اصفهان
تاریخ انتشار : 1393/08/03 19:55:44
نمایش : 1633
يک نهاد امنيتي مردي را در تجمع اصفهاني ها بازداشت کرد که با آرايش و لباس زنانه قصد تحريک مردم به تجمع و اعتراض عليه نهادهاي کشور را داشت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در حالي که تلاش مسئولان انتظامي، امنيتي و قضايي براي دستگيري عوامل جنايت اسيدپاشي به صورت چند زن ادامه دارد، طي روزهاي اخير به بهانه اعتراض به اين ماجرا برخي افراد و جريان ها در شبکه هاي اجتماعي، فضاي مجازي و نيز محيط عمومي سعي کردند با جهت دهي خاص، افرادي را به اعتراض عليه دستگاه هاي مسئول تحريک کنند.

بر همين اساس بود که روز چهارشنبه هفته گذشته  و در پي فراخوان برخي شبکه‌هاي اجتماعي به بهانه اعتراض به سناريو اسيدپاشي تعداد محدودي مقابل دادگستري شهر اصفهان اقدام به تجمع کردند.

در همين رابطه اعلام شد که يک نهاد امنيتي مردي را در اين تجمع بازداشت کرد که با آرايش و لباس زنانه قصد تحريک مردم به تجمع و اعتراض عليه نهادهاي کشور را داشت.
 
از اين مرد زن نما که بازجويي از وي در اين نهاد امنيتي ادامه دارد برخي ادوات ارتباطي و جاسوسي کشف شده است.
 
در بازجويي هاي اوليه از نامبرده، وي اعترافات قابل توجهي را داشته که به دليل ادامه داشتن بازجويي‌ها و تکميل شدن پرونده از ذکر جزئيات آن خودداري مي کنيم.
 
در ادامه تصاويري از اين مرد زن نما قابل مشاهده است.
 
 
 
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html